Bezorging van uw TrosKompas

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw TrosKompas op tijd in huis heeft. Uw gids wordt uiterlijk donderdag vóór 15:00 uur bezorgd.

Bij vertraging kunt u de actuele status hiernaast in de gaten houden.

Actuele status: 

Op dit moment zijn er geen bijzonderheden. Uw gids wordt op tijd bezorgd.

Is uw gids niet op tijd bezorgd?

Als er bij de actuele status geen bijzonderheden vermeld staan, kunt u vanaf donderdag 15:00 uur tot en met maandag 17.00 uur kosteloos een nieuwe gids aanvragen.

We verzenden deze zo snel mogelijk, maar houd er rekening mee dat er op zondag en maandag geen post wordt bezorgd.

Vraag eenvoudig een nieuwe gids aan via de knop hieronder:

Veelgestelde vragen

Bezorging

Over TrosKompas

Over AVROTROS

Veelgestelde vragen

+

Waarom ontvang ik twee gidsen tegelijk?

Rond drukke periodes, zoals de feestdagen, hebben postbezorgers het extra druk. Om te voorkomen dat uw TrosKompas te laat aankomt, ontvangt u tijdelijk twee gidsen tegelijk. Zo weet u zeker dat u uw gidsen op tijd in huis heeft en kunt u rustig vooruit plannen.
De komende keer krijgt u editie 51 en 52 tegelijk, daarna editie 1 en 2.

Krijg ik de week daarna dan geen nieuwe TrosKompas?

Na deze dubbele verzending ontvangt u de volgende week geen aparte gids, omdat u al twee gidsen tegelijk heeft gekregen.

Verandert er iets aan mijn abonnement of prijs? 

Uw abonnement en prijs blijven gewoon hetzelfde. U krijgt nog steeds hetzelfde aantal edities per jaar. Alleen de verzendwijze is tijdelijk aangepast om te zorgen dat u alles op tijd ontvangt.

+

Wanneer wordt TrosKompas bezorgd?

TrosKompas wordt uiterlijk donderdag vóór 15.00 uur bezorgd.

+

Ik heb TrosKompas niet ontvangen, wat nu?

Is de gids onverhoopt niet bezorgd of beschadigd? U kunt dit eenvoudig hier aan ons doorgeven. U kunt uw nazending vanaf donderdag 15.00 uur bij ons aanvragen. Ontvangen wij uw aanvraag vóór maandag 17.00 uur, dan sturen wij u een nieuw exemplaar toe.

+

Ik zie een fout in de programmering, hoe kan dat?

De inhoud van de programma’s en de uitzendtijden ontvangen wij van de omroepen. Het kan voorkomen dat een uitzending wordt gewijzigd, nadat de gids is gedrukt. Indien de programmering niet klopt, kijk dan in de Tv-gids voor de actuele programmagegevens.

+

Waarom ontvang ik reclame bij mijn gids?

Reclame-inkomsten zijn een manier om de productiekosten van de gids te verlagen. Op deze manier kunnen wij de abonnementsprijs zo laag mogelijk houden voor onze lezers.

+

Waarom wordt er niet vermeld dat een programma een herhaling is?

Het is het beleid van alle omroepen die uitzenden op NPO 1, 2 en 3 om niet door te geven dat een programma een herhaling is. De NPO (Nederlandse Publieke Omroep) is van mening dat het vermelden dat een programma herhaald wordt, mensen ervan weerhoudt om te kijken. Ook andere zenders, zoals SBS, Veronica en de zenders van RTL geven vaak niet door dat het een herhaling betreft.

+

Hoe word ik lid van AVROTROS?

Voor slechts € 8,50 per jaar ondersteunt u AVROTROS. U ontvangt dan aantrekkelijke aanbiedingen en drie maal per jaar het ledenmagazine Uit en Thuis.

U kunt ook Kunst lid worden voor € 15,- per jaar. U ontvangt dan o.a. het kunstmagazine MUZE vier maal per jaar met informatie en achtergronden over culturele activiteiten.

U kunt ook Klassiek lid worden voor € 10,- per jaar. Als AVROTROS Klassiek-lid zorgt u ervoor dat wij onze mooie klassieke programma’s en concertseries kunnen blijven maken en helpt u de jonge deelnemers aan talenttraject ‘AVROTROS Klassiek presenteert!’ bij het realiseren van hun debuut-cd.

+

Hoe kan ik in contact komen met de omroep AVROTROS?

Voor informatie en vragen over de omroep of AVROTROS-programma’s kunt u ons bereiken op telefoonnummer 035-672 6850 (op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur) of via de website.

Back to top